غریب آشنای من

تمام لحظه های من پـــــــر است از صــــــــــدای تو



                                   صدای خنده های تو صدای گریه های من



 بله!تو ای که هنوز هم نمی شناسمت ولی.........



                                   به من بگو نشسته ای هنوز در هوای من


پس از تو حس این غزل چقدر حس مبهمی است



                                  تمام وزن شعر شد به وزن های های من



تمام عمر یک نفــــــــس دویده ام به پــــــای تو



                                 می رسم به پای تو نمی رسی به پای من



من این طرف تو آن طرف هزار کوچه بین ماست



                                من این طرف به یاد تو ،تو نیمه جدای من



چقدر چشم های تو برای من مقدس اســـت



                                بیا!دلم برای تو ،نگــاه تو بـــــــــــرای من



 دوباره من برای تو غزل ســـروده ام بیـــــــا



                                بیا که دوست دارمت غریب آشنای من

نظرات 2 + ارسال نظر
.:: علی ::. چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:36 ق.ظ http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

gole yakh سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

az in behtar nemishe mahshar bood ye 2nya mamnoon az in hame khoshsalighegiiiii

سلام
خواهش می کنم بیشتر از این شرمندم نکنید چشاتون قشنگ میبینه.
موفق باشی/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد