یار دبستانی من ...

فکر کنم همه ما از این آهنگ خاطره  داریم حالا هر کس یه جوری من که واقعا این آهنگ از ته دل دوست دارم . لطف کنید نظرتونو در مورد آهنگ بنویسید. لینکشم پایین گذاشتم.


یار دبستانی من ، با من و همراه منی


چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی


حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه


ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما


دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش


خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد ، مرده دلای آدماش


دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه


کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه ؟


یار دبستانی من ، با من و همراه منی


چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی


حک شده اسم من و تو ، رو تن این تخته سیاه


ترکه بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما


یار دبستانی من ، با من و همراه منی


چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی


حک شده اسم من و تو ، رو تن این تخته سیاه


ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما


دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش


خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد، مرده دلهای آدماش


دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه


کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه ؟


یار دبستانی من ، با من و همراه منی


چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی


حک شده اسم من و تو ، رو تن این تخته سیاه


ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما


http://www.onlymylove.mihanblog.com/post/61
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 25 دی 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://dayzad.blogsky.com/

این آهنگ یادآور همدلی مردم ماست تو خیلی از روزهای سخت!
ی جوری حس غرور و همبستگی ایجاد میکنه.
منم دوسش میدارم

سعید سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 10:06 ب.ظ http://delgijeh.blogsky.com/

این کامنت آزمایشیه
خوب چته میخوام تمام قالب رو چک کنم اصلا برو کنار ببینم
هاا درسته
آقا ما یه خواهش داریم گیرم شعر قشنگ گیرم همه از حفظن ولی نا لوطی چشام در اومد با این رنگ متنت اه
جا داره اینجا از فریدون عزیز بابت خوندن این آهنگ زیبا تشکر کنم البته میدونم که میدونی که ایشون به رحمت خدا رفته و میدونم که اینش به تو ربطی ... هنوز داره تست میشه ...
انگار درسته خوب خدا رو شکر آقا این دست مزد ما رو بده خود امام علی گفته عرق کارگر تا خشک نشده مزدشو بده حرفه من که نیست... خوب دیگه من دارم میرم ادامه تستو فردا میگیرم

سلام عزیز
نظر لطفت دیگه خجالتمون نده داداش.
به خاطر شما رنگ متنم عوض کردیم استاد امر دیگهای باشه.
منتظر پست جدیدتما.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد