دلتنگی

من و تو دو خط موازی بودیم...


هر چقدر بیشتر پیش رفتیم به هم نرسیدیم....

آخر روزی تصمیم گرفتم بشکنم تا به تو برسم، پس شکستم..!!!
هر چقدر پیش رفتم باز به تو نرسیدم، آخر روزی فهمیدم تو نیز شکسته بودی
برای دیگری.....


به یاد آرزوهایم
سکوتی می کنم بالاتر از فریاد...

قلب یخی

دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم

جدایی سهم دستامه که دستاتو نمی گیرم

تو این بارون تنهایی دارم میرم خداحافظ

شده این قصه تقدیرم چه دلگیرم خداحافظ

دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم

جدایی سهم دستامه که دستاتو نمی گیرم

دیگه دیره دارم میرم چقد این لحظه ها سخته

جدایی از تو کابوسه شبیه مرگ بی وقته

دارم تو ساحل چشمات دیگه آهسته گم میشم

برام جایی تو دنیا نیست تو اوج قصه گم میشم

از الفبای زندگی چه می دانیم؟

از اشتیاقی که برای رسیدن به نهایت آرزوها داریم و بر اساس آن تلاش بی وقفه ای را در مسیر پرفرازو نشیب زندگی بکار می بندیم تا آن را دریابیم.

دانسته های خود را از الفبای زندگی بنویسیم تا به خاطرمان باشد که عمری را صرف چه می کنیم ...


الف: اشتیاق برای رسیدن به نهایت آرزوها


ب: بخشش برای تجلی روح و صیقل جسم


پ: پویایی برای پیوستن به خروش حیات


ت: تدبیر برای دیدن افق فرداها


ث: ثبات برای ایستادن در برابر بازدارنده ها


ج: جسارت برای ادامه زیستن


چ: چاره اندیشی برای یافتن راهی در گرداب اشتباه


ح: حق شناسی برای تزکیه نفس


خ: خودداری برای تمرین استقامت


د: دور اندیشی برای تحول تاریخ


ذ: ذکر گویی برای اخلاص عمل


ر: رضایت مندی برای احساس شعف


ز: زیرکی برای مغتنم شمردن دم ها


ژ: ژرف بینی برای شکافتن عمق درد ها


س: سخاوت برای گشایش کارها


ش: شایستگی برای لبریز شدن در اوج


ص: صداقت برای بقای دوستی


ض: ضمانت برای پایبندی به عهد


ط: طاقت برای تحمل شکست


ظ: ظرافت برای دیدن حقیقت پوشیده در صدف


ع: عطوفت برای غنچه نشکفته باورها


غ: غیرت برای بقای انسانیت


ف: فداکاری برای قلب های دردمند


ق: قدر شناسی برای گفتن ناگفته های دل


ک: کرامت برای نگاهی از سر عشق


گ: گذشت برای پالایش احساس


ل: لیاقت برای تحقق امیدها


م: محبت برای نگاه معصوم یک کودک


ن: نکته بینی برای دیدن نادیده ها


و: واقع گرایی برای دستیابی به کنه هستی


ه: هدفمندی برای تبلور خواسته ها


ی: یک رنگی برای گریز از تجربه دردهای مشترک

کاش می دانستی ...

کاش میدانستم ... به چه می اندیشی ؟؟؟

 
که چنین گاه به گاه


 میسرانی بر چشم
.... غزل داغ نگاه !

 

می سرایی از لب.....شعر مستانه آه


راز زیبایی مژگان سیاه


 در همین قطره لغزنده
غم ....پنهان است !


 و سرودن از تو


 با صراحت ! بی ترس
! .... باز هم کتمان است !


 کاش میدانستم ... به
چه می اندیشی ؟؟؟


 رنج اندوه کدامین
خواهش


 نقش لبخند لبت را برده ؟؟؟


 نغمه زرد کدامین پاییز
...


 غنچه قلب تو را پژمرده
؟؟؟؟


 کاش میدانستی .... به
چه می اندیشم ؟


 که چنین مبهوتم
....


 من فقط جرعه ای از مهر
تو را نوشیدم !!!


 با تو ای ترجمه عشق
"خدا" را دیدم !!!


 آه ای میکده ام
!!!


 گاه بیداری را


 از من و بیخبری هیچ
مخواه !


 که من از مستی خود
هشیارم !


 کاش میدانستی ... به
چه می اندیشم !!!


 کاش میدانستی
!!!!


  کاش
...

سرنوشت

 آخرای فصل پاییز یه درخت پیر و تنها
               
                             تنها برگی روی شاخه ش مونده بود میون برگا
             
 یه شبی درخت به برگ گفت:کاش بمونی در کنارم
                   
                             آخه من میون برگا فقط تنها تو رو دارم

                     

وقتی برگ درختو می دید داره از غصه میمیره
             
                            به خدا راز و نیاز کرد اونو از درخت نگیره
                 
با دلی خرد و شکسته گفت نذار از اون جداشم
                     
                           ای خدا کاری بکن که تا بهار همین جا باشم

                    

برگ تو خلوت شبونه از دلش با خدا می گفت
                      
                          غافل از این که یه گوشه باد همه حرفاشو میشنفت
                       
باد اومد با خنده ای گفت:آخه این حرفا کدومه؟


                          با هجوم من رو شاخه عمر هر دو تون تمومه

یه دفه باد خیلی خشمگین با یه قدرتی فراوون

                         سیلی زد به برگ و شاخه تا بگیره از درخت جون

ولی برگ مثل یه کوهی به درخت چسبید و چسبید

                        تا که باد رفت پیش بارون بارونم قصه رو فهمید

بارون گفت با رعد و برقم می سوزونمش تا ریشه

                        تا که آثاری نمونه دیگه از درخت و بیشه

ولی بارونم مثل باد توی این بازی شکست خورد

                        به جایی رسید که بارون آرزو می کرد که میمرد

 برگ نیفتاد و نیفتاد آخه این خواست خدا بود

                       هر کی زندگیشو باخته دلش از خدا جدا بود